luni, 2 noiembrie 2009

Winter post.

In sfarsit postez si eu ceva nou...dupa 4 luni de neinspiratie...
Ma intreb de ce trebuie ca prezentul si viitorul trebuie sa fie bantuite de fantomele trecutului?
De ce cateodata te gandesti sa faci ceva si dupa aia zici ca nu are rost si nu mai faci acel lucru?
De ce e mult mai usor sa urasti o persoana decat sa o iubesti?
De ce sunt uneori atat de matura incat ma sperie...ma sperie trecutul..si viitorul...ma sperie ca sunt rationala, calculata..sau cateodata incerta si confuza..
Ma sperie ca nu pot sa fac fata sentimentelor..care ma coplesesc cateodata...sunt schimbatoare ca vantul..
In final raman fidela idealului meu..indiferent ce s-ar intampla
Printre altele ma bucur ca e iarna (wow)..si ca vine Craciunul...ador atmosfera aceea calda..cu miros de scortisoara...cozonac...cu geamurile aburite...colinde...miros de brad...si familie..pe de alta parte nu ma bucur..se termina un an in care nu prea am realizat nimic (cred ca asta am scris si despre anul trecut..), incepe unul nou terifiant...si...nobody who loves me...but im sure that i will be fine...i am fine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu