joi, 28 ianuarie 2010

too young for this

Desi in jumatate de an fac 18 ani, am idei si vise de 30..da, too mature.
Vreau o relatie stabila nu o legatura de o noapte, poate casatorie, vreau sa fie cineva acolo care sa ma inteleaga si sa ma ajute la bine si la rau.sa fie acolo cand o sa cad.
dar aici o sa urmeze o persoana care va face parte din viata mea mereu...dar eu cred ca nu stie ce vrea,sunt sigura de asta.sau stie si nu vrea sa stie sau sa arate.
desi el nu stie ce vrea..eu stiu...il vreau pt mine sa fie acolo cand imi va fi rau sa ma inteleaga, asculte , imbratiseze. sa ne certam si dupa aia sa ne impacam si sa ne dam seama cat d mult ne iubim de fapt.sa nu pot sa rezist fara sa vb cu el in fiecare zi, sa ii aud vocea.cand il vad sa imi tresara inima si sa ma simt cea mai fericita persoana din lume..atata timp cat sunt cu el..dar astea nu par ganduri ale unei persoane de 18 ani, infantila si fara griji nu? ei bine nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu