sâmbătă, 9 octombrie 2010

new

Stiu ca nu am mai scris de foarte mult timp, dar am si un motiv intemeiat.Nu am avut despre ce sa scriu...pt ca eram vechea eu.Acum lucrurile s-au schimbat la 180 de grade.
Am o viata noua, perfecta, alaturi de el..pe care il asteptam din ziua in care m-am nascut.
Dar uite ca dupa 18 ani a venit...si nu oricum..ci ca Fat Frumos pe un cal alb, pentru mine.
Are aceeasi gandire, idealuri si dorinte ca si mine...Si da e ciudat atunci cand te trezesti dimineata si sti ca incepe o noua zi si ai pentru cine sa o traiesti, e ciudat sa gandesti la fel ca el in acelasi timp sau sa va doriti fix aceleasi lucruri.E ciudat sa simti aceleasi lucruri fix la fel in fiecare zi.E ciudat ca totul sa fie neschimbat.E ciudat sa fiu acea exceptie de 0,00001%.E ciudat ca mi se intampla tocmai mie si ca am asteptat acest lucru atat..si el era practic in fata mea.E ciudat ca nu m-am gandit niciodata la asta.
Imi imaginez viata mea perfecta, alaturi numai de el, pentru ca fara el nu ar mai fi viata , nu mai vorbim despre una perfecta.El e totul pentru mine si asa va fi.El este eu, pentru ca nu mai exista eu si tu exista noi.Suntem una si aceeasi persoana.
Pentru ca viata mea e perfecta daca e alaturi de el...lasand dorintele pe mai tarziu: sa ne mutam la new york, sa avem o viata perfecta, o masina minunata si un copil adorabil.
Stiu ca el e sufletul meu pereche si vreau sa imi petrec toata viata alaturi de el.
Da stiu, v-am zis ca m-am schimbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu