vineri, 6 martie 2009

new

In sfarsit postez ceva nou...nu prea am mai avut timp sa fac asta in ultimul timp dar destule idei.
Am trecut peste dragobete cu bine :))..ma rog nu prea a interesat pe nimeni subiectu.In fine.Am patruns in copilaria unei prietene mancand mentosan, bombonele si fumand tigari la bucata, si mi-am dat seama ca sa fi copil este o oportunitate unica in viata.Chestia asta peste care treci fara sa iti dai seama, si vrei sa scapi de ea foarte repede[Si dupa aia nu intelegi dc si o vrei inapoi...:(]..este cea mai frumoasa si importanta parte a vietii..si...nu se mai intoarce niciodata inapoi.Deci cu asta ramai..cu amintirile si nimic altceva..cu clipele frumoase si senine din trecut...si sti ca asa ceva nu o sa mai ai..
Pe de alta parte, se zice ca dragostea vietii tale este numai una...eu zic ca mi-am consumat-o mult prea devreme..dar, who knows, poate nu a fost aceea si inca stau in asteptare...
Mi-am facut prieteni noi(Guys normal...ma inteleg mai bn cu ei decat cu fetele..), ceea ce e foarte bine...
Urasc o persoana neconditionat, si pe zi ce trece ma face sa o urasc si mai mult(Apropo e o "ea", ca sa nu se inteleaga prostii)...
Ma inteleg foarte bine cu "ma friends" si Anna pleaca doua saptamani in Franta(Ce fac fara ea atata timp :)):-?)...
Cu scoala merge ok luand note pana acu peste 5...si media la sport e incheiata, in sfarsit...
Cam atat...pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu