sâmbătă, 14 februarie 2009

A trecut si "V Gay"...

Pai, a trecut si V' dayu', and i'm still alive!:))...ziua a fost neasteptat de ok, bn inafara unui eveniment.
Am mers cu Anna la un film romanesc ciudat, unde am inghetat in cinematograf, dupa aia am mers la minunata expozitie dedicata Sf.Valentin,unde am stat 5 min pt k era mult prea mica si libidinoasa treaba.Ne-am intalnit k mai multi la tnb si am mers in valea regilor la narghilea(Ft buna:X).In drum spre casa mi sa facut rau si am borat, nush dc...probabil de la excesul de libidinosenii.Si da, i feel proud!,I've really throw up on Valentine's day :X:))
In curand astept cu interes dragobetele, tot o sarbatoare libidinoasa dar pe care o tolerez si o respect pt ca totusi e a noastra...dar nu e ok nici asta...in fine, cam atat pt azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu