duminică, 8 februarie 2009

Semestrul 2

Da si cica maine incepe al doilea semestru de scoala...palpitant, nu?
In acest semestru trebuie sa trag tare, dar dupa cum ma cunosc foarte bn deja parca vad ca nu o sa o fac:)).
Prima zi de scoala este una nasoala...trebuie sa ma trezesc la 9, ceea ce dupa o saptamana in care m-am culcat la 4 dimineata si m-am trezit minim la 2 dupaamiaza, pare destul de greu din prima.Orele de astfel sunt jalnice, patetice si ingrozitoare.Primele 2 ore sunt de franceza in care probabil o sa mor de plictiseala sau o sa am o durere puternica de cap din cauza unor exercitii pe care nu stiu sa le rezolv.Continuam apoteotic cu o ora de istorie(Ma abtin sa zic ceva de aceasta materie, doar sper ca o sa fie ok), una de sport (in care trebuie sa vorbesc cu nebuna aia de profa sa imi incheie situatia), una de biologie(ora ok, slava cerului) si ultima ora de fizica(ora ok iar).Ma bucur nespus ca scap la 17:15, macar atat.

Dar poate exista si motive de bucurie...o sa fie ceva care sa imi ocupe toata ziua si o sa vad anumite persoane....
Acestea fiind spuse, va zic "noapte buna" si succes, sa treceti cu brio proba primei zile de sc, "tortura"ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu