marți, 10 februarie 2009

Another usual day

Alta zi penibil de monotona si la fel cu celelalte a trecut, parca pe nesimtite.
Repede, sigur si irevocabil.M-am trezit prea tarziu, am plecat prea tarziu la scoala, dar am ajuns exact la timp.Mi-am luat tigari de la magazinul de langa scoala.La ore a fost o plictiseala totala, in pauza la fel...dar au fost si cateva elemente noi:).Am luat 282 spre casa ca de obicei, dar am mers cu amicul meu Andrei si cu prietena mea cea mai buna, kim, la o cafenea.Am plecat prea tarziu d acolo si am ajuns acasa pe la ora 20:20.Miroseam ingrozitor a tigari si mama m-a intrebat unde am fost.Nicaieri.Mi-am facut baie dupa care m-am uitat la Mircea Badea.Acum imi dau seama ca maine am test la istorie si eu nu am invatat nimic, ca deobicei...dar maine o sa am timp sa invat o ora si sper sa iau o nota ok..om vedea...
Acestea fiind spuse, guten nacht.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu