vineri, 8 mai 2009

Full moon.

In seara asta e luna plina.Ador chestia asta.De ce?Pai, ma linisteste, simt ca parca ma intelege.
Stau pe balcon si imi savurez obisnuita tigara de dinaintea somnului.E placut afara si vantul imi adie prin par...ma simt libera, relaxata, calma si plina de forta.Ceea ce este foarte rar pt mn in mod paradoxal, obisnuit.Ma simt...lipsita de griji, vida si libera ca un fulg.
Nu gandesc, nu sper, nu sunt trista si nu vreau nimic nerealizabil...ci doar ma bucur ca sunt eu si atat.Ma bucur, sunt fericita, imi vine sa cant si sa dansez de fericire...suna ca un drog pt mine..dar noaptea si luna ma face mai puternica si increzatoare.Si asta imi place, chiar daca nu tine decat foarte putin si se intampla rar.
Revin cu picioarele pe pamant si imi dau seama ca efectul sa dus..si apar efectele adverse.Realizez ca maine o sa fie o zi monotona, obositoare, plina de obisnuita eu..dar parca nu ma deranjeaza inca..asta pana cand o sa ma trezesc din dulcea-amara vraja a lunii pline.

2 comentarii: