duminică, 10 mai 2009

Pitzipoance & co.

Azi am avut marea idee sa merg in mol baneasa.Toate buna si frumoase pana sa ajung acolo.In acel loc, mirific, mi-am pierdut 2 ore din viata fara sa realizez nimic constructiv.
Am luat parte, involuntar, la o discutie intre 2 pitzi...gen:
-fata nu am chef..
-dc fata, sper k nu esti suparata pe mn pt faza de ieri?!!!
-nu, fata, stai linistita...nu sunt suparata...ma oftic ca nu imi gasesc nimic de imbracat:(
-fata, dar bluza aia pe care ai probat-o nu ti-a placut?
-nu, fata...
De ajuns..m-am indepartat pt a nu ma contamina cu prostie..in continuare eram uimita de cate fitze au unele persoane, si cum se imbraca sau comporta in mol de parca ar fi nuj unde...ma rog..am mers in mai multe magazine..inafara de faptul ca totul era scump, f scump..nu mi-am gasit nimic de imbracat..nu k imi doream ft tare acest lucru pt a nu imi cheltuii banii , putini de care dispun.
Am facut o alta gresala aceea de a ma duce la KFC, pt a manca..acolo la casa era o alta pitzi care comanda nuj ce...si:
-ce bautura doriti la meniu?
-apa plata.
-nu se poate apa la meniu.altceva.
-la ce meniu?
-la orice meniu...comanda-ti un suc..
-bine pepsi da vreau si apa plata...
Am scapat repede pt k eu mi-am comandat rapid meniu si am "fugit" razand printre buze..
Acum ma gandesc la ziua de maine care va fi cel putin terifianta, cu teza la franceza la care ma declar multumita daca iau 2...cu ora de istorie...cu ora de bio...si atat...si ziua d marti va fi interesanta cu lucrarea la romana din vreo 8 opere pe care nu le stiu...frumos, nu?
asta e viata mea, aia normala, lipsita de vraja lunii..si btw in seara asta nu pot sa imi privesc fantezia cu ochii larg deschisi pt k nu am ce sa fumez pe geam..si sa ma simt usoara si lipsita de griji pt 10 minute..but, that's it...bye.

Un comentariu: