marți, 16 iunie 2009

For my best friends Kim & Anna

In primu rand vreau sa va multumesc ca existati atat fizic cat si psihic in viata mea...daca nu erati voi nu stiu ce ma faceam.
Kim:multumesc ca imi asculti toate cacaturile si pasurile pana la epuizare , ca in final sa iti dai seama ca suntem in aceeasi situatie...ceea ce e ciudat..iti mai multumesc ca ma faci sa rad si ca ma intelegi si ca ma scoti din starile de cacat...iti multumesc ca esti tu si te admir ca poti sa faci asta:)
Anna:si tie iti multumesc ca imi asculti "problemele" si ca imi dai sfaturi, pt ca tu se intampal sa fi trecut prin situatiile astea mai demult si sti cum e...si intelegi ce simt..si tot timpul ajungem la aceleasi concluzii reale, pe care logic, nu le putem aplica :))
Ar mai fi muulte puncte de vedere pt care sa va multumesc...dar sunt mult prea multe..asa ca ma rezum la ceea ce e mai important...in final va multumesc ca existati in viata mea si ca ma acceptati asa cum sunt cu bune si cu rele..va iubesc :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu